< Trčanje i to

Split 2022

Split 2022.

Split je jedna od najdražih trka naše grupe koju ne izostavljamo već petu godinu zaredom. Vrijedno treniramo i spremamo se za polumaraton/maraton u Splitu radujući se istovremeno još jednom grupnom putovanju i druženju.

Split

Iako pripreme znaju biti teške, pogotovo jer su u zimskom periodu i često trčimo po snijegu, ledu i niskim temperaturama, rezultati koje postignemo u Splitu učine da zaboravimo sve trenutke kad nam je bilo teško trenirati.

Dan polaska u Split. Uzbuđenje i dobro raspoloženje su prisutni uz malu dozu i treme, pogotovo onima kojima je Split prva trka. Atmosfera u busu odlična, zezamo se, pjevamo, pričamo šale. Pravimo pauzu i posjećujemo Blidinjsko jezero. Slikamo se, a potom nastavljamo put Splita. U poslijepodnevnim satima stižemo u Split i ostavljamo stvari u hotel, a potom slijedi obilazak grada i nezaobilazna kafa na Rivi te odlazak na muziku uživo.

Dan prije trke iskoristili smo za šetnju po gradu, podizanje startnih brojeva, zajedničke kafe. Šetali smo, pozdravljali se s drugim trkačima, pričali o trci, šalili se i zabavljali. Navečer smo imali zajedničku večeru na kojoj je trener pričao sa svakim osobno o trci, taktici i stvarima koje bismo trebali uraditi tokom trke da ostvarimo što bolje rezultate, ali i da uživamo u trci maksimalno.

Split

Dan trke. Rani doručak u hotelu i posljednje pripreme, savjetovanje pred trku. Svi uzbuđeni, pogotovo "prvačići" koji prvi put trče polumaraton. Šalama razbijamo tremu i u cijelom timu vlada odlično raspoloženje. Zagrijavamo se pred trku, slikamo svi zajedno i krećemo u naše startne zone.

Trčimo! Puše jak vjetar, ali mi se ne damo i snažno grabimo kilometre pred nama. Staza nije toliko teška, ali ima uspona. Dobra organizacija trke nam omogućava jasne putokaze da ne zalutamo, a sjajna ekipa nas dočekuje i na okrepnim stanicama. Trkači hrabre i bodre jedni druge dok trče. Uzbuđenje nas nosi do cilja gdje nas čekaju naši navijači, naše kolege iz grupe koji su došli s nama u Split da nam budu podrška.

Nakon što su svi uspješno istrčali svoje trke, osmijeh nam ne silazi s lica. Zadovoljni smo i radujemo se svi zajedno našim međusobnim uspjesima. Pravimo zajedničke fotografije, grlimo se i čestitamo jedni drugima na uspjehu. Potom idemo na zajednički ručak, dijelimo utiske sa trke i vraćamo se u Sarajevo sretni zbog svih dobrih zajedničkih trenutaka i lijepih uspomena koje smo napravili u Splitu.